developer tip

iPhone Store Kit "iTunes Store에 연결할 수 없습니다"

optionbox 2020. 10. 14. 07:45
반응형

iPhone Store Kit "iTunes Store에 연결할 수 없습니다"


내 앱에 인앱 구매를 추가하는 중입니다.

나는 productsRequest:didReceiveResponse방법 을받을 수 있고 , 제품의 배열을받을 수있다.

내가 추가 할 때 내 문제가 발생 SKPayment 받는 SKPaymentQueue을 . 큐에 제품을 추가 한 후 paymentQueue:updatedTransactions메서드에서 트랜잭션은 항상 SKPaymentTransactionStateFailed 상태를 갖습니다 .

"transaction.error"를 NSLog하면 다음과 같은 결과가 반환됩니다. Error Domain = SKErrorDomain Code = 0 UserInfo = 0x165000 "Cannot connect to iTunes Store"

설정 앱에서 스토어에서 로그 아웃했지만 앱에서 제품을 구매하려고 시도한 후 테스트 계정으로 로그인하라는 메시지가 표시되지 않습니다. 위의 오류로 실패합니다.


코드를 다시 확인하고, 제품 ID를 확인하고, 코드를 인앱 구매 프로그래밍 가이드와 비교하는 등 표준 온 전성 검사를 수행했다고 가정합니다.

이것은 우스꽝 스러울 수 있지만-코드가 정확하다고 확신하는 경우 iPod을 하드 리셋 (전체 지우기)하십시오 (설정 => 일반 => 리셋 => 모든 콘텐츠 및 설정 지우기). 이 정확한 문제에 대해 몇 시간 동안 의아해했습니다. 제 코드가 정확하고 하드 리셋이 해결책이라는 것이 밝혀졌습니다.


나는 얻고 있었다 SKPaymentTransactionStateFailed"오류 코드 0 iTunes Store에 연결할 수 없음 에 감사" 이 대답을 thomax 내 문제가 해결된다. 당신 밝혀이 Targets-> 요약 아래 빌드 번호를 입력해야합니다 .

나는 지난 24 시간 동안 휴대폰을 초기화하고, 아이튠즈 커넥트를 망쳐 놓고,이 솔루션을 발견하기 전에 내가 생각할 수있는 모든 일을했다.

SKPaymentTransactionStateFailed 코드 0 iTunes Store에 연결할 수 없습니다.

SKPaymentTransactionStateFailed 코드 0 iTunes Store에 연결할 수 없습니다.


동일한 오류가 발생했지만 테스트 사용자 계정을 입력하라는 메시지가 표시되었습니다. 또한 "알 수없는 오류가 발생했습니다"라는 팝업이 표시됩니다. 테스트 사용자 계정을 생성하고 설정-> 스토어에서 로그 아웃했을 때 테스트 사용자 계정으로 로그인하기로 결정한 것으로 나타났습니다. 이로 인해 결제를 포함한 많은 정보를 입력하라는 메시지가 표시되어 테스트 사용자 계정이 손상되었습니다. . 새 테스트 사용자 계정을 만들고 앱 내 구매 테스트 중에 메시지가 표시 될 때만 로그인했을 때 모든 것이 원활하게 작동했습니다.


이 오류 (예 : "오류! iTunes Store에 연결할 수 없음")는 샌드 박스 인앱 구매를했지만 일반 Apple 계정을 사용하여 로그인 한 경우 발생할 수 있습니다.

인앱 구매를하기 전에 Apple 계정에서 로그 아웃하면 혼동을 피하는 데 도움이됩니다. 그런 다음 "로그인"대화 상자에서 "기존 Apple ID 사용"옵션을 선택하고 테스트 사용자 세부 정보를 입력합니다.

이 설정은 설정에서 설정되므로 인앱 구매를 완료 한 후 로그 아웃해야합니다.

또한 다른 Apple ID를 사용하면 iTunes Match와 같은 다양한 iTunes 관련 설정이 재설정됩니다.


다음 링크가 작동하는지 또는 시간 초과되었는지 확인할 수 있습니다.

https://sandbox.itunes.apple.com/verifyReceipt

또는 샌드 박스가 작동하는지 확인하는 비 과학적이지만 신뢰할 수있는 방법은 다음에서 문의하는 것입니다.

https://devforums.apple.com/community/ios/connected/purchase

샌드 박스가 다운되면 지금처럼 이미 이야기하는 사람들이있을 것입니다 (2012 년 1 월 18 일, UTC 시간 오후 6:40).


나는 또한 같은 오류에 직면했습니다. 오류는 시뮬레이터에서만 발생하고 장치 디버깅으로 전환했을 때 오류가 나타나지 않는다는 것을 알았습니다.


설정에서 AppStore 계정에서 로그 오프하기 만하면됩니다.

내 기기가 내 일반 Apple ID를 사용하여 기록되었고 샌드 박스에서 구매가 항상 테스트 사용자 ID로 이루어 졌기 때문에 내 문제를 해결했습니다. 기기가 내 일반 Apple Store ID를 "테스트"App Store로 보내려고 시도한 결과 이 "iTunes Store에 연결할 수 없습니다"오류가 발생합니다.

이것은 내 장치에서 본 가장 일반적인 원인입니다.


같은 문제가 발생하여 장치를 재설정하고 식별자를 교차 확인하고 앱을 다시 설치했습니다. 또한 제품에 대한 참조와 설명을 변경했기 때문에 문제가 있다고 생각했습니다. 실제로는 테스트 사용자가 같은 계정을 사용하는 곳에서 여러 명으로 잠 겼기 때문에 암호 확인이 여러 번 실패했을 가능성이 있습니다. 그래서 다른 테스트 사용자를 다시 만들었고 인앱 구매가 다시 작동했습니다. 도움이 되었기를 바랍니다. 나는이 오류로 완전히 당황했습니다.


BundleID가 일치하는지 확인하십시오. 그게 내 문제였습니다.


전체 복원으로도이 문제가 해결되지 않았습니다.

호출 한 후 addPayment내가 StoreKit에서 "SKErrorDomain 코드 = 0"오류가 발생하기 전에 두 번째 통과 일에 대해, 자동 갱신 제품 식별자. iTunes Store 사용자 이름과 암호를 입력 하라는 메시지가 표시되지 않았습니다 ( Apple의 문서에 따르면 ). 거래는 단순히 실패했습니다.

이 문제를 해결하려면 가짜 "소모품"제품을 iTunes Connect에 추가 addPayment하고 가짜 소모품의 제품 식별자를 사용하여 전화 를 걸어야했습니다. 이로 인해 iTunes Store 대화 상자가 나타납니다. 그런 다음 iTunes Connect에서 만든 테스트 계정으로 로그인했습니다. 성공했습니다. 내 애플리케이션에 소모품을 구매했다는 알림이 전송되었습니다.

이 작업을 마치고 나면 addPayment자동 갱신 제품 식별자 로 전화를 걸어 정상적으로 구독을 구매할 수있었습니다 .


이 항목을 테스트 할 때 개인 계정의 실제 애플 ID가 아닌 itunesconnect에서 생성 된 샌드 박스 사용자 계정으로 테스트하고 있는지 확인하십시오.


DonnaLea의 결제 메시지가 표시 될 때만 로그인하는 솔루션도 Unity 및 Prime31의 StoreKit 플러그인에서 동일한 문제를 해결한다고 언급 할 가치가 있다고 생각했습니다. 로그 아웃 할 때 사용하는 것과 동일한 설정 메뉴를 통해 로그인을 시도하면 해당 테스트 계정을 영구적으로 "파손"하는 것처럼 보이는 모든 방식의 청구 / 주소 세부 정보를 묻는 메시지가 표시됩니다.


나는 인앱 구매를 추가하는 작업을 할 때 이런 상황에 처했고 처음에는 정확히 제대로하지 않았습니다. 제 경우에는 서버 측 PHP에서 오류가 발생하여 "finishTransaction :"까지 끝까지 도달하지 못했다고 생각합니다. 문제를 해결 한 후에도 (프로그램을 별도의 장치에 넣고 성공적으로 구입했습니다.) "이미 구입했습니다. 다운로드하려면 클릭하십시오"와 "iTunes Store에 연결할 수 없습니다"라는 메시지가 계속 나타납니다.

드디어 Springboard (XCode가 아님)에서 게임을 시작하여 그만 두었습니다. 즉시 거래가 성공적으로 처리되었고 다시 다운로드하라는 메시지가 표시되지 않았습니다.


This is similar to the accepted answer above. I started getting the "cannot connect to iTunes store" error when trying to log in to my iTunes account on my phone after logging in with an IAP sandbox account.

To solve the problem, I was able to just do a Reset All Settings instead of Erase All Content and Settings (Settings => General => Reset => Reset All Settings). Definitely better than having to lose and reinstall everything on your device.


I had had the same problem, first of all I haven't created test account so I created via getting help from this link https://developer.apple.com/library/ios/documentation/LanguagesUtilities/Conceptual/iTunesConnect_Guide/Chapters/SettingUpUserAccounts.html#//apple_ref/doc/uid/TP40011225-CH25-SW10

Then You need to sign out from your current account on your device. and buy purchasing it will ask for user account, then enter the test account.


I had this same issue. I had previously created a test user account, and signed out of the itunes store expecting to be prompted with a sign in for my test user account when I made the in app purchase. instead I got the cannot connect to itunes store message. when I signed in with my real itunes username/password and tried my test app it worked perfectly. I then logged out of itunes store again and my app worked great, prompting me for my id/pw


I had the same error, but the problem was not exactly the same. Maybe usefull for someone:

I inserted an external file in the structure of my app. The reason why I did this is because in production, I insert this file dinamicaly from a server, but in development I thought it was faster to use an app called iExplorer to paste this file. I have done this is the past and I didn't have this problem. But in the last few days, if I paste this file directly using iExplorer, my app returns the error: "Cannot connect to iTunes Store". (in spanish: "No puede conectarse a iTunes Store").

I think that it is because this time I inserted the file inside the .app folder. So this makes me think that if you modify your .app folder in any way, the Codesignature breaks and the link with the iTunes Store stops working directly.


For me, the problem was fixed by uploading a binary. Since that answer was not given in this page, which seems to be among the top hits in Google, I thought I'd add it.


Figured I should share my recent experience with the same issue:

I experienced the same problem a few days ago, where it stopped working from one day to the other. I got the following error after having authenticated with my test user(s): Error Domain=SKErrorDomain Code=0 UserInfo=0x165000 "Cannot connect to iTunes Store"

I hadn't done any changes to the code and we couldn't think of any other changes to our iTunes account or IAP products that might've triggered the problems. The only thing that may have been related was the adding of more iTunes Test Users (although I've added ~15 accounts before without problems). I tested it on different devices and the simulator.

I went through all the available checklists and all possible solutions (everything mentioned above as well) without any success. Finally I figured I might as well take a break from it all over the weekend, since I was drawing blanks. And oddly (and for the first time ever), doing nothing actually worked! I didn't change any code, nor did anything change on our iTunes account or the app.

The only reasons I can think of are:

  1. Something was wrong on Apple's end.
  2. Some other time-based factor with the app, a certificate or something caused the problems.
  3. A leprechaun snuck into my office and fixed the issue.

Check if you are signed into your personal itunes account in the appstore. If you are you will receive this message. Even if you are signed into your sandbox account in the app. So, to resolve this issue sign out of your personal account in the app store and then try to purchase your in-app item and then use your sandbox account. This resolved my issue.


Well, as usual I "tried all solutions available and it didn't help" :) So, here is my input to this unlimited collection of stumble stones:

If application is not currently on sale (at any reason), this error occurs.


I got the same error, When I called SKProductsRequest's start method in my test env, It ran in - (void)request:(SKRequest *)request didFailWithError:(NSError *)error

When I called in my production env, It's correct and ran in - (void)productsRequest:(SKProductsRequest *)request didReceiveResponse:(SKProductsResponse *)response

Close charles or any http proxy software asap! Close charles or any http proxy software asap! Close charles or any http proxy software asap!

You know it~


I had had the same problem, but I solved by the following mode:
- I was using iPhone 5S emulator with iOS 8.4 (This is the most important. Apple Store connection is not working on iOS 11 emulator)
- on emulator I turned on the following setting: Settings/Developer/Allow HTTP services (This is for internet connection)
- temporarily I turned off Avast antivirus Web Shield (This is for internet connection too)


The In-App Purchase FAQ has this information:

Cannot connect to iTunes Store

The "Cannot connect to iTunes Store" issue may be due to one or more of the following reasons:

  • The sandbox may be unreachable.
  • Your app does not have a bundle version (CFBundleVersion). See Setting the Version Number and Build String for more information.
  • Your app is running in the Simulator, which does not support in-app purchase.
  • You are attempting to purchase a product that is unavailable for sale. See Query the App Store for product information before presenting your app’s store UI for more information.

In my case, the error occurred because I was using the simulator.

Even in the In-App Purchase Programming Guide says to use the development iOS device has a suggested testing step.


As Apple's Documentation:

Cannot connect to iTunes Store The "Cannot connect to iTunes Store" issue may be due to one or more of the following reasons:

  1. The sandbox may be unreachable.
  2. Your app does not have a bundle version (CFBundleVersion). See Setting the Version Number and Build String for more information.
  3. Your app is running in the Simulator, which does not support in-app purchase.
  4. You are attempting to purchase a product that is unavailable for sale. See Query the App Store for product information before presenting your app’s store UI for more information.

https://developer.apple.com/library/content/technotes/tn2413/_index.html

참고URL : https://stackoverflow.com/questions/2359739/iphone-store-kit-cannot-connect-to-itunes-store

반응형